Veganz ma wielkie ambicje. Chcę jak najszybciej zarobić. Oto, co wyjaśnia CEO Jan Bredack podczas Dnia Inwestora w Hamburgu (HIT), którego gospodarzami są Montega, Donner i Reuschel. Jednak pod względem operacyjnym wciąż jesteśmy daleko od osiągnięcia tego celu. Po 3/ 2022 r EBIT wyniósł -9,5 mln euro (rok poprzedni: -5, mln euro), a strata netto za cały rok wyniosła 9,9 mln euro (rok poprzedni: -6,2 mln euro). Bredac twierdzi, że ma w planach wiele nowych produktów. Grupą docelową oferty Veganz są przede wszystkim kobiety w wieku od 1 do 3 lat. Obecnie firma koncentruje się głównie na handlu detalicznym, ale planuje w przyszłości bardziej zaangażować się w handel online, ale oferowanie produktów pod własną marką to za mało. Bredac również patrzy w przyszłość pod własną marką oraz z innymi partnerami pod swoją marką. Różnorodność jest królem. I może zaoszczędzić koszty.